Karma is only a bitch if you are

.
Dagens låt:

John Hiatt – Have A Little Faith In Me


Otursdag

Idag har jag verkligen haft en sån där kallad otursdag. Gjort illa mig, glömt saker jag betalat för i affären osv. Och precis när jag skulle skratta åt mig själv när jag kom hem från affären klämde jag mig så då blev jag bara argare istället ;P
Men repat har jag ju iallafall gjort :) Imorgon ska det sjungas på begravning med gitarrist, vilket ska bli jätteroligt, men att det är begravning är ju absolut inte lika roligt. Det är aldrig roligt att sjunga för ledsna ansikten, men det känns bra att få ge något till de som är ledsna- alltså att sjunga så bra man kan för dom och ge mycket känsla i det man sjunger, som jag alltid gör såklart, men ja, ni kanske fattar. Det känns skönt att äntligen få sjunga/spela "ute" som jag inte har fått gjort på ett tag nu.
Helgen var mysig iallafall. Fredagen var jag på Fridhemsplan och hade det roligt med härliga människor. Lördagen var mer åt det mysiga hållet, då vi sov länge, åt middag ute och gick på bio. Vi såg New years eve, den kan jag verkligen rekommendera för dom som gillar när det trillar ner någon tår på kinden sådär :>
Ikväll blir det bara mys me snyggot, och imorn ska det klivas upp tidigt för att fixa inför spelningen, så det blir en tidig kväll (om sömnen tillåter)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0