You shoot me down, but I won't fall- I am titanium

.
Dagens låt:

Ted Gärdestad – Jag vill ha en egen måne




Sthlm är grått och regnigt idag

Jag hade sett fram emot igårkväll att få kliva upp idag och äta gröt och sen få ut och gå/springa, men när man vaknar så regnar det och är jätte-grått ute :/ Jag märker att jag mår så himla mycket bättre när det är soligt ute, men idag lyckas jag väl iallafall hålla humöret uppe i vilket fall ;)
Nu ska jag innåt staden för att fixa lite sånna där vuxen poängs-saker och sedan får vi se om det blir att kika match ikväll eller inte hos en kompis! Det var typ min dag- intressant ;P

Jag funderar iaf på att börja införa lite smått "Dagens outfit" fast kanske att man säger ett annat ord för outfit för nu när jag skrev det såg jag hur trött man är på det uttrycket ;P -Dagens kläder, Dagens utstyrsel.. Hmm.. ;P Svenska är inte så fint alltid ;P

Men här är iaf Dagens bla bla bla



Och jag vet att badrum och dusch-draperier är skittråkiga i bilder, men det är än sålänge den enda stora spegeln jag har så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0