Fortsätt simma

.
Dagens låt:

Markus Krunegård – Korallreven & Vintergatan



Kyckling i ägget, kyckling
i ägget vad har du för dig sover du?

Jag blev/blir kvar i Sthlm i påsk. Det hade såklart varit jättetrevligt att få vara med familj och dom där hemma, men det blir Shamn-färd om någon vecka istället :)
Men även om familjen sitter just nu och har mysig påskmiddag så deppar inte jag för det inte! Jag har varit på jättebra humör hela dagen, och hoppat omkring här i lägenh och städat,sjungit, dansat m.m :) Även om saker och ting har varit tunga nu ett bra tag så har förvånansvärt humöret varit väldigt bra! Jag tror vädret gör väldigt mycket, när det är sol åså ute, jag mår nog bättre av bara det, men jag tror även jag bearbetar saker lättare nu för tiden och känner mig starkare än någonsin gör jag faktiskt. Musiken har också självklart haft en väldigt stor inverkan på mig, den har nog varit den största "batteri-laddaren" i allt.
Jag handlade egen "påsk-mat" idag och dukade upp lite små-fint sådär, sen blev det efterätt till filmen Hitta Nemo (en favorit bland dom "ny-animerade" filmerna från Disney/Pixar). Det känns faktiskt bara skönt och mysigt att bara ha "Elli-kväll" ikväll, så ensamt är det inte vilket känns skönt :)

Jag vill bara passa på att tacka för alla bra vänner jag har! Jag är verkligen hur tacksam som helst för mina vänner som ställer upp/som man har roligt med och familjen som alltid finns där, ni är mina guldkanter i tillvaron (ni vet väl vilka ni är själva hoppas jag:) ) ! Älskar er



Påskmiddag :)


Lite efterrätt
-
Nu blir det ännu mera film, lite gott och sen sova i nybäddade sängen :)

Kommentarer
Postat av: D.g

Sweet!!! Hoppas jag är en av de dära kompisarna

2012-04-07 @ 23:49:53
Postat av: Ellinor

Det är du absolut Daniel! ^^

2012-04-08 @ 00:05:58
URL: http://missea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0