In this bright future you can't forget your past

.
Dagens låt:

Lars Winnerbäck – Jag vill gå hem med dig


Födelsedag- check, lägenhet- check, påbörjat ett (för) stort projekt- check!

Ja hörni, det rullar på här nere i Sthlm. Även om det går upp och ner så rullar det på faktiskt :)
Jag har ingen direkt hemlängtan, alltså jag känner inget sug att jag måste åka hem, men visst saknar man ju t.ex katten, lillesyrran, mammas mat osv ;P, och att jag inte har en sån direkt hemlängtan känns både skönt och konstigt.
-
Min födelsedag var jättehärlig! Jag och några till åt middag på en krog och sen kom fler och fler för att vara med och fira mig, och tillslut så beställde en av vännerna in en flaska champagne och alla började sjunga där inne, så som sagt det var jätteroligt och härligt :) Sånna vänner är sånna man vill behålla <3


-

På lördag (om som planerat) flyttar jag in till en alldeles egen lägenhet, en liten etta bara ca 10/15 min från T-centralen/slussen! Är superglad att jag hade sån tur att jag fick den, för den är jättemysig : ) Så den här veckan blir det mycket planering med vad som ska dit ifrån Söderhamn, betalning osv. 
Det ska bli skönt att få ha något eget. Det är nånting att börja med iallafall medans man letar vidare med en kompis efter andra lägenheter :)
-
Sen har ju jag och en kompis + några till kompisar dragit på oss ett vääldigt stort projekt också ;P Många kommer nog att tvivla på oss, men vi har bestämt oss för att försöka iallafall och vi har redan möjliga sponsorer osv så omöjligt är det ju inte : ) Mer info finns på facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0