I'm bored and I'm afraid, I'm falling like rain for you

.
Dagens låt:

Kite – Closing My Heart


"Om det händer, så händer det."

-Dom orden bara slog mig nyss. För så enkelt är det ju, -blir det så, så blir det så.
-

Ja hörni, nånting som kallas livet händer just nu därför blir det inte mycket över till bloggande å sådant ;)
Jag har hunnit flyttat in i nya lägenheten bl.a^^ Allt känns konstigt, men bra-konstigt liksom. Det kommer nog kännas mindre konstigt när jag får ner lite egna möbler, egna grejer osv hit. Just nu sover jag på en kompis bäddsoffa som står här, och har inte så mycket annat än datorn faktiskt ;P
I söndags blev jag sjuk också :/ Det var väl ganska väntat kanske me tanke på all stress som har varit me allt nytt, dåliga mattider, bakterier från små barn+ att man är ju så smart och står utanför klubbar på nätterna utan jacka (dock som socialt umgänge till de rökande vännerna, ja röker inte själv (Y) ). Men jag har iallafall legat i feber och halsont, ne, inte halsont, typ halssmärtan från helve... Jag har inte kunnat ätit något på ca 3 dagar (förutom då kanske lite nudelsoppa ur en mugg, druckit vatten, ätit en tugga banan osv -om de räknas som mat allt dedär..), knappt kunnat svalt mitt egna saliv faktiskt, så jag var övertygad om att det var halsfluss. Jag tvingade iväg mig själv igår till jourmottagningen, och när doktorn skulle titta mig i halsen fick jag den reaktion jag har fått flera gånger av läkare, typ "Ojojoj, men lilla vän, oj det här ser inte bra ut", och dom är typ övertygande om att jag har halsfluss utan att knappt lysa mig i halsen, men provet kom tillbaka negativt. Vilket var ju bra, men jag har fortfarande världens konstigaste halsmandlar som lurar allt och alla ;P
Imorn har jag min första tvättid här, spännande ;P
I helgen ska jag vara katt-vakt ute i Kungsängen :) Har en hel lägenhet (en större än min;p) för mig själv och två sööööta katter - en är kattunge ^^ Så det blir nog bara att slappa framför tvn med god mat med ett glas vin, eller 2, eller 3, haha ;)
Nu ska jag fortsätta att sjuka mig här i sängen med film å serier. Jag har ju även utsikten ut över hela Stockholm som jag kan jäsa på :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0