De bytte mening, bytte ord, de bytte känslor. De bytte nummer, bytte kyssar, de fick inte nog av varann

.
Dagens låt:

Håkan Hellström – En Vän Med En Bil


Kaos-dygnsrytmen
Jag kunde inte sova inatt igen, för jag har ju lyckats vända på dygnet. Jag skulle jobba 8 imorse så jag ställde 3 alarm vid halv 7-tiden. Efter att ha stängt av det tredje alarmet så somnade jag ju såklart om igen. Jag vaknar och tittar på klockan- 07.38 var den... Jag fick en sån ångest och blev så arg på mig själv att jag hade sovit över, och allra helst när det är jobb man sover över. Jag har ju redan varit sjuk förra veckan och så ska jag vara ledig tors och fred och då var det inte roligt att skicka iväg ett sms till dom jag skulle jobba hos och säga att man hade sovit över. Usch, jag har fortfarande ångest-känslan i magen...
-
Imorgon åker jag ju hem till Shamn igen, och jag tänkte att då kan jag ju vända tillbaka dygnet litegranna hemma, men så kom jag på att det är ju halloween-fester i helgen... ;p Jag åker hem tillbaka hit igen på lördag, och då följer både möbler och föräldrar med ^^
-
Igår shoppade jag litegranna efter att ha fått första lönen :) Jag känner verkligen att jag måste spara så mycket jag bara kan nu förtiden, men jag vill leva litegranna också, så det blev lite nya grejer, som 2 bhar, trosor, smink, strumpor, fingervantar osv :)
-
Idag ska jag nog bara ta det lungt, kanske åka in till stan sen å äta middag med kompisarna, och ja, bara chilla :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0