You got me trippin', stumblin', flippin', fumblin', clumsy 'cause I'm fallin in love

.
Dagens låt:

Fergie – Clumsy


En helg bestående av flyttning
På torsdagen var det ju då hemfärd till Shamn. Jag tog det bara lungt på torsdagen (sov mest faktiskt för jag blev väl avslappnad eller nått när jag kom hem dit ;p). Sen på fredagen bestod hela dagen av att handla in grejer som skulle med till lägenheten, allt sånt man typ inte tänker på annars, som typ disktrasor, mopp, tvättkorg, handdukar osv. och att packa ihop allt på mitt rum som skulle med. På lördagen bar det av ganska tidigt till Sthlm me föräldrarna och efter att ha stannat i Uppsala på Ikea och handlat in det sista så kom vi tillslut hem hit och började uppackningen istället, med säng, hyllor och allt som skulle packas upp ;p På kvällen blev det en "mini-utgång" och sen till Blåsut för att sova :)
-
Igår tog jag det bara lungt och idag har jag jobbat och sen tagit det lungt. Jag skulle vilja jobba mer, men man får väl ha tålamod bara ;)
-
Lägenheten är nu iallafall tusen gånger mysigare och jag är så himla tok-nöjd! Känslan av att det är ens egna lägenhet+ att den nu är så mysig är ju hur skön som helst.
Förutom vissa saker som är lite motiga just nu så tycker jag ändå att de positiva sakerna väger över, och den känslan har jag inte haft på flera år tror jag.
Det känns verkligen jättebra det här med Stockholm å allt <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0