Love is my drug

.
Dagens låt:

Timbuktu – Jag drar


3 månader

Ja, nu har jag varit här i ca 3 månader, men det känns på något sätt som att jag har varit här längre. Det är nog för att det har hänt så mycket på så kort tid tror jag, både i praktiken och i mig liksom ;)
Trots lite svårigheter just nu i det praktiska så ångrar jag inte mig en sekund att jag flyttade hit och att jag är här. Jag har inte hemlängtan alls, så det var ju nog dags i vilket fall. Men saknar katten, lillesyrran, mammas mat osv. det gör man ju, men inte själva Shamn liksom.
Det jag tycker är "lite roligt" eller hur man ska säga det är att enda sen jag var liten har jag liksom "vetat" att jag skulle flytta hemifrån när jag var 19 :) Liksom när man pratade med kompisarna och föräldrarna då i 7 årsåldern så sa jag det att när jag är 19 skulle jag flytta hemifrån, och det kändes så också- och så blev det ju :) Det bara känns "roligt" på något sätt ;)
-
Helgen såg ut lite såhär:
Fredag
Var på 23-årsfest i Kärrtorp hos Pojje och Erik :) Den väldigt trevliga och roliga kvällen fortsatte sedan på Paradise vid Slussen där vi dansade till man kände att man levde, haha ;P Sen sova på det bästa stället ^^

Lördag:
Sängen hela dagen, bara film och tv- och sova

Söndag:
Exakt samma som lördagen, haha. -Men jag öppnade ju fönstret iaf så jag fick lite frisk luft, haha ;P
När jag gick ut då för första gången igår på hela helgen för att gå till jobbet så kändes det konstigt- men skönt såklart ;) haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0