How you´re the light over me

.
Dagens låt:

The Tallest Man On Earth – The Dreamer


-
Oh sometimes the blues is just a passing bird
and why can't that always be
-



Igår var det utgång, och jag hade min lilla inflyttningsfest fast det bara blev jag och 2 till ;P Men trots 3 pers så lät det i allafall som att det var 20 pers härinne, och det blev precis lika mycket party ändå. Jag säger bara 40 % vodka, shotglas, apelsin och kanel. Japp, apelsin och kanel (istället för t.ex. citron och salt till tequila)- om du inte har testat så har du missat nått! Väldigt passande till julen pga av den juliga smaken (Y)
Det blev en väldigt, öhm vad ska man säga- händelsefull kväll, med betoning på full ;P Haha, jag vet hur tjatigt det är-som jag tycker själv, när folk tjatar om hur fulla dom blev och hur bakis-dagen var efteråt, jag brukar försöka hålla mig från att säga det själv för det låter ju töntigt bara;P Men nu var ja tvungen att skriva de, för jag skämtar inte när jag säger att jag har aldrig blivit så full i hela mitt liv- utan överdrift. Imorse fick man ju betala, och minnet kunde ju hoppa upp och ta sig tyckte vodkan, men kvällen i det stora hela trots sned-fyllan var ju rolig :)
Idag har jag varit lite av en zombie, bara sovit, kollat Himym, ätit donken (jag hade kunnat ätit 10 Mcfeast till minst), ätit godis och varit lite små-deppig. Det är väl en blanding mellan trötthet och att jag bara är lite småkänslig just nu , men det är en annan historia ;)
-
Jag ringde och grattade min far också på farsdag, och fick mig en insyn idag på att man kanske borde ringa sin pappa lite oftare och försöka visa att man bryr sig om honom. Sen att man dessutom inte ska klaga över småsaker (vilket jag faktiskt kan vara lite en "expert" på ibland) och att man inte ska vara så självömkande för småbekymmer... Det fick jag en liten påminnare om idag iaf <3



Haha, jag å pappa för typ 3-4 år sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0