Var rädd om dig själv, det finns bara en av precis just dig


Dagens låt:
*
Kings Of Leon – Radioactive

Två grejer jag får höra väldigt ofta nu förtiden är, 1- Frågan om jag har mitt "riktiga" hår eller om det är förlängningar, och 2- påståendet att jag äter för lite/ borde äta mer för jag är så smal ;P
Svaret på fråga 1 är: Ja, jag har mitt riktiga hår, alltså inga hårförlängningar här inte :)
Svar på påståendet (2) är: Jag älskar mat ;P Jag äter typ hur mycket som helst (rör typ aldrig på mig;P) och skulle aldrig banta eller liknande för att gå ner så mycket i vikt som möjligt. Jag har alltså en väldigt bra ämnesomsättning eller något sådant ;P Jag får höra från vissa att jag ser för smal ut men från dom flesta får jag faktiskt komplimanger för att min figur är så fin, och det är ju faktiskt jätteroligt att höra när man inte direkt har strävat efter det heller :) Men det är ju lite jobbigt också när folk säger att man är för smal när man faktiskt inte styr över det själv och äter helt normalt åså.. Samma gäller med håret, att jag får komplimanger för de, och folk frågar hur jag har kunnat fått det så långt. Jag har inget riktigt svar på de direkt;P Jag gör inget spec faktiskt, jag använder "vanligt" shampoo, balsam då och då, borstar det när det behövs osv. Så det växer väl bra av sig själv eller så :)
Så nu vet ni det (Y) ;P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0