Don´t you ever underestimate me


Dagens låt:
*
30 Seconds to Mars – The Kill (Bury Me)


Hemkommen och slut som människa efter Peace & Love!
Visst är man trött, har yrsel, är illamående, har brännskador från solen, är väldigt rastlös nu osv. Men det var/är ju så värt det! Det var så himla roligt, även om det fanns negativa saker som drog ner stämningen lite granna, men som sagt var de värt de :)

-

Camp Anis (+ Jag och Jasmine) -"Före"...


Min fina stämpel (måste ju synas att man var i Borlänge/dalarna liksom;)


30 seconds to mars, en av alla konserter vi såg -som var grym!


P&L-armbandet + Camp Anis-armbandet som Sanna har gjort :)


...Efter (Y)

(Fler bilder på min facebooksida)
-

Artisterna jag såg:

Kings of leon: Check
Veronica Maggio: Check
Ziggy Marley: Check
30 seconds to mars: Check
Volbeat: Check
M.I.A: Check
Deadmau5: Check
The Ark: Check
Timbuktu: Check
Bob hund: Check
Teddybears: Check
Maskinen: Check
The Strokes: Check
Mando Diao: Check
Bob Dylan: Check
Journey: Check
Foreigner: Check
Håkan Hellström: Check
+ En massa andra på de mindre scenerna :)
Vissa missade man ju tyvärr som man hade velat sett pga av köande osv. Men jag är så nöjd ändå! ♥



Där stod ja nåntstans, helt sjukt ;P 50 000 pers (Y)


P&L i mitt hjärta



Kommentarer
Postat av: jennie

Skulle kunna döda dig för att du har sett Dylan:-P

2011-07-07 @ 21:21:49
Postat av: Ellinor

Haha, nej men snälla gör inte de ;P

2011-07-07 @ 22:32:47
URL: http://missea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0