Trött på att vara trött




(Favvo-sko<3)


Konserterna i onsdags/torsdags gick realtivt bra ändå med tanke på min onda hals och feber m.m. Det var annorlunda men väldigt roligt att vara konfrencier för en gångs skull. Först gick det väl lite hackigt men som tur var hade vi några konserter på oss att bli varma i kläderna så det gick bra till slut, ingen märkte nog några felsteg;) Jag vet fortfarande inte om förkylningen har slagit ut än eller inte. På ett sätt så känns det som att jag börjar bli bättre, allra helst i halsen, och det är ju skönt, men på ett sätt så känns det som att det ligger kvar å "pyr" nånstans där inne. Jag blev ju liksom aldrig "riktigt" sjuk, sådär så man ligger i sängen i flera dagar å inte orkar röra sig, utan det är bara i det där "första stadiet" än på nått vis. Förkylnings-analytiker kanske man skulle bli eller nått ;P
Imorn ska jag till skolan igen iallafall hoppas jag. Vaknar fortfarande med feber på mornarna (vilket jag gör ofta ändå utan förkylning) så jag hoppas hoppas att jag är piggare imornbitti så man kan vara med på engelska C-lektionen, sånglektionen m.m.

Godnatt!

Här får du ett smakprov från en av konserterna på teatern när vi körde den orepade,(för min del iallafall;)) ,Real good man

http://www.youtube.com/watch?v=gVDC3iABbd4

-----


Kommentarer
Postat av: jjjjj

ÅHH! äntligen!! är en tjej född 94 som har dina problem eller liknande.. har du någon mail? så skönt att prata och jämföra med någonsom förstår

2011-02-07 @ 22:36:03
Postat av: Ellinor

Vad heter du då?

2011-02-08 @ 12:10:15
URL: http://missea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0