Too much love will kill you

.
Dagens låt:

Fall Out Boy – Thnks fr th Mmrs

-
Look, if you had one shot, or one opportunity
to seize everything you ever wanted in one moment
would you capture it or just let it slip?

-


Fredag:
Jag åt middag med dom 2 bästa tjejorna som en sen födelsedagspresent+ för att en flyttar snart, jag flyttar så fort de går;P osv. - vi splittras lite granna me andra ord </3. ;)


Go middag+ goa tjejer


Så såg jag ut typ dårå ^^


Sen efter middagen var det bara att gå rakt över gatan för att gå på festen vi var bjudna till :)
Det var en jättetrevlig kväll i stora hela, och sen cyklade jag hem nöjd å glad :)
-

Lördag:

Jag blev bara hemma i min ensamhet jag, men de var skönt det med. Jag tände ljus både inne och ute och kollade film, så det var jättemysigt! Jag blev bjuden till några fester åså, men det lockade mer att vara hemma faktiskt :) Gammel-tant Ellinor, haha;P Ne men ibland så tycker jag man faktiskt "får" bara va hemma å inte göra nånting utan att känna att man måste ut å dricka åså, utan bara vara för sig själv ett tag ;) Men som sagt ett tag är det ju skönt, sen blir man rastlös igen och då är de bara att ta på sig finskorna och gå ut ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0