Ouch, I have lost myself again

*
Dagens låt:

Maroon 5 – Moves Like Jagger - Studio Recording From The Voice Performance


Godkväll på er!

Är hemkommen ifrån Sthlm sen ca 2 dagar sen. Det gick jättebra att vara barnvakt åt lådsaskusinerna, och det gick så bra att jag ska nog vara det flera gånger :) Om ca 2 veckor ska jag ner igen tror jag och börja söka jobb riktigt, för nu när jag kom hem fick jag världens motivation att skriva CV, så det är gjort nu, jag har även skickat in CVt nu till olika barnpassar-sidor på nätet som min lådsasmoster tipsade om, så det är bara att invänta svar:) Det känns att flytt till Sthlm kommer närmare och närmare, and I just love the feeling :)
Igår sjöng jag på begravning, och det gick jättebra trots alla ledsna ansikten. Men i sånna lägen är det bara att dra på sig proffs-dräkten och bara köra ändå.
Idag har jag repat inför imorgon då jag och Pontus spelar här i stan på CH från kl ca 21.00, kom å lyssna vettja ;)
Det tråkiga är att jag känner att jag börjar bli sjuk eller nått :/
-



Finaste tavlan där hemma hos dom på söder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0