Help, I have done it again

*

Nyhittad- jättebra låt:

Sia – Breathe Me

-

Kanske e kärlek en barnlek en match utan halvlek
Som ceremoniellt river ut hjärtat som en aztek.
Nu pumpar det i handen e det slumpen e det mannen
E det fumlandet i natten på den sjunkande fregatten
Eller har jag min hjärna på ljudlös som min lur
O fått nån sorts skruvlös och gått i tu
Jag vet ju att mitt liv är summan av vad som skett
Men jag får mindre ordning på skit än lasse winnerbäck
Det inte lätt jag saknar grepp som kassa vinterdäck...
Det känns som att jag nått det sista stupet
Du tycker att jag borde räknat ut det
Jag lovar jag ska ge det mitt allt


-

- Jag kan lyssna på Timbuktus låtar flera gånger, precis som denna- Ord och flera visor, men höra en viss textrad efter många gånger som jag inte har tänkt på förut men som blir klarare ju mer jag har lyssnat, t.ex som med den här som sagt. Han är bara för bra ibland- måste jag bara påpeka :)
(Nu har ja skrivit hans texter och så flera gånger, så det låter som att jag bara lyssnar på honom, vilket inte fallet, men ändå;P )
Vill du kika vad jag mer lyssnar på:

"Music is what feelings sound like"




(Ännu ett smakprov från fotograferingen. Foto+redigering Johan Mörlin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0