Det löser sej


Dagens låt:

*
Slash – Starlight - featuring Myles Kennedy






Idag har jag inte mått något vidare alls :/
Jag har mått allmänt illa, varit trött osv.
Det är nog en blandning av magkatarren och sömnbrist pga tankar om allt som snurrar i mitt huvud 24/7.
Jag försöker dock att rycka upp mig sakta men säkert så jag kan gå ut och ha det roligt ikväll ;P
Igår spelade ju jag och Pontus på CH. Vi spelade ute så det blev väldigt snabbt för kallt, så pontus fingrar blev för kalla för att kunna spela och min röst tog stryk pga kylan och den råa luften. Men förövrigt så tyckte folk att vi lät bra, så de var väl huvudsaken ;P
-
Imorgon drar jag och min lådsasmorfar till Sthlm för att vara barnvakt åt mina lådsaskusiner (lådsasmorfars barnbarn). Så från söndag till tisdag blir det jag, lådsasmorfar och tre barn på 4,7 och 8 år :) Men på kvällarna är jag "fri" att göra vad jag vill, och dom bor på söder, så det blir väl lite andra roligheter också hoppas jag på iaf :)
Jag ska även ner för att kolla upp jobb, så de håller vi tummarna för :) Sthlm 2 gånger på 2 veckor känns inte dumt alls faktiskt^^
På onsdag ska jag sjunga på begravning, så imorn ska jag iväg och repa till det också innan jag åker.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0