Sunday, bloody sunday...

Dagens låt:
*
Shebang – Romeo

Hej!

Blev en orolig natt inatt. Inge roligt alls var de, å sov dåligt gjorde man också när man väl somnade. Alltså helt seriöst är hela min värld upp och ner nu förtiden ;P Och jag har inte bestämt mej riktigt om de är något dåligt, eller faktiskt något riktigt bra... Just nu känns det som att den är upp å ner på ett väldigt negativt sätt, men ja, allt känns konstigt å, ja, uppochner bara ;P Men jag tror det vänder snart iallafall...
Idag blir det en riktig slödag tror jag iallafall. Har änsålänge klivit upp sent, ätit ravioli till frukost(Y) kollat film me syrran i sängen (eva och adam-4 födelsedagar och 1 fiasko^^), suttit här vid datorn, ätit en väldigt sen lunch, kollat tv osv ;P Och så tror jag dagen kommer fortsätta. Ska väl försöka plugga en stund också.
Shit vad trött jag är ;P

Ha en bra söndag hörni!

*



SATC i mitt hjärta <3

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0