Now that don't kill me can only make me stronger



Dagens låt:


Patrik Isaksson – Du som tog mitt hjärta - med Sarah Dawn Finer

*

14/4-11
Idag började det med att jag sov över. Jag var helt slut sen igår med allt rep+ att jag vaknade jätteillamående tidigt imorse, så efter det måste jag ha somnat om, och därmed missat alla mina alarm jag ställde ;P
Vi började egentligen kl 8 med nationella svenskaprov, men jag kom in vid ca halv 12, men det gick bra ändå. Jag var klar med uppsatsen före halv 1 så, det löste ju sig iallafall :)
Sen åt vi i matsalen jag å pöjkarna, och efter det åkte vi till Mcdonalds och köpte glass, nam-nam :)
Efter det repade jag å virre till spelningen imorn, sen satt vi på estet bara :) Fick vara "stand-in" för en av sångarna på Elevens val för ettorna också, de var ju kul^^
Ikväll/om ett tag blir det att åka till ljusne och sen hem å plugga!
Nu- mat!

Puss




*
Men ljuset i baren ger trygghet åt
En ensam man
Han som drömmer sig bort
Och glömmer vad som hänt
Vänner som sa
Att vi två var det vackraste
Och ingen har
Älskat dig som jag
Har älskat dig

Den som tar ett hjärta
Borde veta vad som sker
När man säljer sin lögn
För att bota sin ensamhet

För din tunga har
För alltid sårat mig

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0