If life wont wait, I guess it's up to me.

Dagens låt:
Simple Plan – When I'm Gone

Inatt låg jag och vred och vände på mig fram till klockan var 4 kanske. Jag kunde bara inte sova hur mycket jag än försökte. Jag hatar sånna nätter. Jag tror en av de stora anledningarna var att jag har ju så himla mycket skolarbete och göra som jag ligger efter med, så det är väl det jag hade i bakhuvudet tänker jag.. Det är inte det enklaste att göra allting jag behöver göra heller när man är så skoltrött som man är nu. Man tycker ju att man ska köra på nu såhär den sista terminen, och jag försöker tänka så, men plugg-energin ligger nästan helt i botten nu förtiden... Men jag ska försöka att göra det bästa jag kan nu dom sista månaderna, men de kommer bli tungt, som bara den....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0