Du luktar som blåbärssoppa smakar <3


Dagens låt:
*
Marilyn Manson – Tainted Love

11/4-11

Ja, vi kan börja med helgens bravader ^^
På lördagen blev det ju då fest ändå på kvällen innan krogen. Vi spelade spel, pratade, åt upp alla mackor för stackars Robert, och hade det trevligt helt enkelt. Sen åkte vi ju då in till krogen vid 11 och där blev det ännu trevligare ;)
Så trots krångel med min mage- med magkatarren, och feber så var det en jättebra kväll.

Lite bilder från kvällen:

Förfe-ee-est


Inne på CH




(Tog inte så mycket bilder tyvärr)

*
Igår så var jag och spelade in i studion- äntligen säger jag! ^^
Det gick jättebra och vi kom ganska långt med den första låten. Vi får se när skivan blir klar, vi har inte satt någon deadline eller så, så det får ta den tid de vill. Jag skulle ju egentligen göra skivan som projektarbete, men efter väldigt många saker som har kommit emellan så blev det försent tyvärr. Men jag är glad att jag får spela in den här skivan överhuvudtaget så :)


Jag och Smeagol/Gollum in tha studio :)




*
Idag blev jag hemma pga jätteont i halsen och feber. Det känns som att det har legat en förkylning i kroppen nu ett tag, som aldrig riktigt bryter ut. Det är så jobbigt, menmen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0