"Du har inte en aning att jag tänker på dig precis just nu"


Dagens låt:

*
Sheryl Crow – If It Makes You Happy

Go´dag!
Idag blev de hårdträning på slutproduktionen. Vi repade från 12-17, men många många fler timmar lär det väl bli innan det är färdig-repat ;P Det är hur kul som helst, men tro det eller ej så blir man faktiskt väldigt slut av att sjunga,dansa, hoppa omkring, spela, lyssna,titta, tänka osv ;P Så nu kan man säga att jag är väldigt trött i ögat ;)
Men som sagt är det ju jättekul, och det kommer bli så bra, så man ska inte klaga iallafall :)
Ni som är intresserade av att komma och kolla på slutproduktionen så kan jag ge en liten "för-hint" att det kommer vara den 7e maj på statt/Olearys (så ni kan planera in de:>). Först blir det ju våran show då på statt, sen senare på kvällen (efter showen alltså) kommer vi ha en rockshow/spelning på Olearys, så då får man gå in på olearys från statt på samma biljett man betalade till showen (men för att gå på rockshowen måste man ju då vara över 18). Priser och sådan info kommer inom kort :)

Ikväll blir det plugg, Desperate Housewives och Sex and the city-mys :) Är så glad att ha alla säsonger av SATC nu, så nu blir det att köra igenom den serien framöver. Skulle kunna kolla på den serien tusen gånger. Den är ju bara så himla bra! Det är bara så^^




(Tyckte de va för coolt att jag såg att sladden/sladdarna låg sådär av sig själva :) )




Kommentarer
Postat av: Bojan

Vad coolt, Läcker bild! ;)

2011-04-12 @ 22:34:33
URL: http://bojans.devote.se
Postat av: Ellinor

tack! Ja visst är den :) Tyckte de va så roligt att jag upptäckte de ;P

2011-04-13 @ 20:14:36
URL: http://missea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0