Vänner är det finaste som finns


Dagens låt:


Gloria Gaynor – I Will Survive - Single Version


-
Vem älskar dig
när jag farit till landet långt bort
och ej längre finns kvar
Vem ger dig mod
när du tvivlar och ej längre känner
den kraft som du har

Ge din själ stilla ro
vandra vill om du tror
att du vet var din inre längtan bor
Ditt hjärta blommar
känn doften av liv
Du är större än du nånsin tror

Vem tröstar dig
då ditt inre är fyllt av en sorg
som du inte rår på
Vem lyssnar till dig
när bruset från livet är högre
än du vill förstå

Ge din själ stilla ro
vandra vill om du tror
att du vet var din inre längtan bor
Ditt hjärta blommar
känn doften av liv
Du är större än du nånsin tror
-

24/4-11

Nu har det varit mycket igen;P Det är alltid mycket som händer för mig,
både bra och dåliga saker,
men nu har det varit extra mycket;P
För det första så har jag och Sanna beställt biljetter till Peace & Love,
och det känns awesome^^
Vi har fixat skjuts och allting så nu äre bara att tuta och köra där vid den 28e juni :)
Det sved dock ganska
mycket i plånboken,
men de kommer nog att vara värt de^^


Biljett ^^

Annars så har jag bl.a repat på showen, och det blir fler repdagar nu på lovet inför showen åså ;)
Jag sov hos Sanna i fredags också. Vi grillade me hennes familj å hade det huuuur mysigt som helst. Jasmine var också med, å vi hade de så kul :) Trots en massa tårar och dumma människor så var det en jättebra kväll <3


Grisen och igelkotten hade det lika mysigt som vi (Y)


Igår var jag, Malin och Max ut på krogen också :)
Jag åt först påskmiddag hos mormor, men direkt efter maten så somnade jag i hennes säng å kände mig lagom social med släkten;P Vaknade när dom skulle åka hem (Y) Men jag var så trött och vi skulle ju ut så;)
Vi gick på Olearys/statt iaf då, för dom hade liveband å sen var ju statt öppet då så vi gick dit. Det var jättekul, och jag träffade många trevliga människor. Idag vaknade man dock med att man kände två bulor i huvudet och ett blåmärke över skulderbladet ;P Fick armbågar i huvudet när vi dansade, och blåmärket kom nog av att nån slängde upp mig på axeln (vilket händer ganska ofta eftersom man är liten å nätt;P). Men som sagt det var trevligt iaf.


(Kanske världens sämsta bild, menmen- Malin å jag på statt iaf;P)



Idag var jag hos Malin och fikade åså för att fira hennes födelsedag som var för ett tag sen. Jag blev kvar några timmar så vi spelade piano å sjöng tillsammans, låg på gräsmattan å solade å hade de skönt, grillade, rensade gräs och fixade till på en plats där ute hos henne så hennes pappa kan ställa badtunnan där som dom köpte idag :)


Vilken härlig dag det var :)


tokerier med Malins kusiner^^


När jag kom hem såg jag "Det blir bättre" på 3an. Ikväll var det Jonas Gardell som det handlade om, och shit vad jag blev tagen. Han sa så jäkla bra saker och ja, han var bara bra liksom. Hans dikt som han hade i slutet var bara bäst! <3


Kolla på avsnittet med Jonas här



På lovet blir det bl.a kanske spelkväll i Ljusne, bada tunna hos Malin, repa show osv :)


Vi hörs, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0