And when you feel like it's all over, there's another round for you


Dagens låt:

*
Foo Fighters – Wheels


16/4-11

Igår var ju jag och Victor och spelade på verkstäderna på en Be smart-konference. Det gick hur bra som helst och de ca 70 ungdomarna som lyssnade på oss tyckte om oss jättemycket, och när man får en sån bra feedback så känns det ju bara ännu roligare. Det var en jättetrevlig kväll i det stora hela och man fick träffa nytt trevligt folk från andra städer, så som sagt var det jätteroligt. Vi spelade 2 timmar non-stop så efteråt var vi ganska slut;P Men vi blev belönade med tacotallrik, kladdkaka m.m :) Vi hamnade ju även i Söderhamnkuriren idag så det var ju också en rolig grej.
-
Idag har jag bara slöat. Tyvärr har jag känt av urinvägarna väldigt mycket idag.
Jag har verkligen försökt att avstått ifrån medicinerna och pencillinet så mycket som möjligt nu förtiden för det är ju en sån ond cirkel med de där.
Om jag tar penicillin för att det gör ont så försämras mitt immunförsvar ännu mer, och det vill jag ju inte, för det är så dåligt ändå så det enda jag vill göra är att bygga upp det nu igen, men som sagt när det gör ont så är jag i stort sett tvungen att ta medicinen. Jag skulle ju inte ta den utan anledning liksom. Smärtan som blir om jag inte tar den går inte att beskriva så, ja.
Jag vill bara slå mig fri från allt jobbigt känner jag. Jag försöker verkligen men ja... Usch... Jag hatar det här.





-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0