Hej igen!

Hej :)
Nu var det ett tag sen, så ja tänkte bara lägga upp bilder för att förklara mina senaste dagar ;P


Höstpromenad me Johanna







Fler bilder från den fina höstpromenaden me Johanna, finns på Fixingahole.blogg.se :)
_________________________________________________________________________

Party :)

Estetfest i norrbergslokalen



_________________________________________________________

Var till Gävle me Anton å pappa å kollade på keyboards :) Blir att köpa en snart (Y)

Å lekte me min Sexy-driver igår och idag ;)


Det var min vecka och helg i en kort sammanfattning de :)

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Marielle

fina bilder på dej och Johanna^^



Och vad roligt det var i lördags ändå, då det inte sög ;) <3 ^^

2009-09-06 @ 22:02:25
URL: http://mariellep.blogg.se/
Postat av: johanna

snygga bilder duu ;) jag ville också vara med på festen :(

2009-09-18 @ 17:39:00
URL: http://fixingahole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0