EllinÅr IgÅr

Hej :)
Ja, igår (lördag) var det ju min namsdag, för dom som inte visste;) Igår blev det även att hälsa på lill-kusinen, Jim. OjojOj vad sött det får vara! Josse å jag köpte med oss en liten leksak och en bodydräkt till han från Barnens hus :) Å sen när vi kom hem från moster så kom Marre hit och vi tittade på film, åt alldeles för mycket slisk och pratade en hel del ;) Det var mysigt!
Idag Ska jag till kusinerna å moster igen, sen blir det kanske lite övningsköra med pappa å senare blir det anton kanske, för han är hemma över natten <3 Så så ser min dag ut tror jag väl :) Ha det bra

Puss



Kommentarer
Postat av: Marielle

Gud vad söt han är ^^



Tack för kvällen ;) väldigt trevlig tycker jag =D

2009-07-13 @ 13:07:29
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0