Musik92@bdb

Hej :)
Nu har jag varit dålig på att blogga på ett tag, men ibland blir det mer bilddagboken å ibland mer blogg, så det är bara att gå in å kolla på min bdb om ni vill se fler bilder osv.
I helgen var det ju iaf party, roligt, men mitt humör var Inte de bästa alls, plus att jag är förkyld...
Jag vaknade nyss av att jag drömde mardömmar om/av en skräckfilm jag, anton, johanna å tobbe såg igår- Creep hette den. Den var ganska äcklig faktist :S Så ja vågar inte riktigt somna om igen, men ja ska nog försöka ;)
Imorn blire nog Ikea me älskling för att köpa möbler till hans friggebod (sommarrummet) å ja ska köpa en hylla å en spegel till mitt rum. Nu ska jag nog lägga ifrån mej datorn å sussa lite till, den energin kan ja behöva nu.

Puss ♥

Från strömmingsleken:

Marre             Jag                 Emo-karl XP

Kommentarer
Postat av: Marielle

hihi tack ^^ ja det är det verkligen haha :D



fin bild förresten haha ;)

2009-08-24 @ 15:53:53
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0