Helg = belg!

Tjabba :)
I helgen var jag på 18-årsfest :) Det var ju Sonny som fyllde 18 i veckan så de blev att fira honom dårå:) Det var en väldigt trevlig fest med pojkar som majoritet ;) Sen gick jag å anton hem till anton när dom andra drog in på krogen;P Jag tycker synd om anton faktist, han fyller ju typ sist av alla ;) Men isfl äre mycket mer synd om mej för jag har ju faktist ett helt år kvar.. Sen igår så åkte vi in på coop å köpte rödfärg å började måla "fondväggen" lr vad man nu ska säga att de blir i hans sommarum. Det blev hur fint som helst me kontrasten till den övriga vita färgen i rummet :) Nu ska vi väl åka på Ikea nått tag å kolla inredning :) jag måste dit jag me men för mitt rums skull, måste ha nått över sängen åså innan ja smäller av, det är så tomnt där nu ;) Idag åkte jag hem när anton skulle till tandläkren å gapa stort ;)
Just nu håller jag på å bakar blåbärspaj å om 40 minuter äre rep på gm som gäller :) Ja ska skriva mer om mitt band sen när vi har ett namn åså åtminstonde, om de nu funkar me å hålla bandet "uppe", men de tror ja :)

Puss




Mer bilder från festen har jag på Musik92@bdb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0