UF-mässa!


Imorn är det då dags att stå och representera sitt UF-företag på UFmässan här i Söderhamn!
Mässan börjar klockan 12, slutar 18.00 och hålls i tennishallen (uppe vid hällåsen).
Det är totalt 219 UF-företag från hela länet som kommer att stå och visa upp sina företag, så det kommer nog inte att vara tråkigt där inne precis ;) Alla har tilldelats en egen plats på mässan och jag fick nummer 11 (se bild nedan) Kolla även in Sanna (Makramera) som kommer stå på plats 61. Nu har jag ganska mycket att fixa med, som att försöka frakta dit bord imorgonbitti, fixa utskrift av mitt UF-namn osv.

Kom dit och kolla iallafall, det kommer ju vara jättemycket nya spännande saker där och inte allra minst så har just du chansen att få en helt gratis sminkning av mig på plats! :)




(Fick inte fram en bättre bildkvalité)


Kommentarer
Postat av: Aimee

Tack för din kommentar:)

2011-03-31 @ 18:21:29
URL: http://prettybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0