Make-up MY mind ;)






Nu har du chansen att tävla och vinna en fest-makeup + ögonbryns-noppning från mig värde 250 kronor + att du får tips under själva sminkningen osv om vad som passar dig/ditt utséende. :)


Det du behöver göra
är att skicka in en bild till mig där du har sminkat dig själv, eller någon annan, och jag kommer sen att avgöra (ev. tillsammans med en till person som är sminkintresserad) vilken av sminkningarna som är snyggast/mest kreativ/passar bäst efter den sminkades utséende osv!
Så ta chansen att få en helt gratis sminkning+noppning!

Det du behöver göra som vill vara med i tävlingen:
Du behöver ta en bild, och sedan skicka in den till mailadressen [email protected]
Som rubrik på mailet kan du skriva t.ex. "Mitt bidrag till smink-tävlingen" eller liknande!
Skriv även ditt namn och din mailadress i mailet (du kan skicka bilden i bifogad fil) och din motivation till varför du vill vinna/ beskriva din sminkning litegrann!
(Du bör bo i Söderhamn om du ska ha större chans att vinna pga transport osv ;))

Tävlingen avslutas den 22/2-11

Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Emma

Inte skit smart om den som sminkar dig bäst ska få en sminkning:p borde ju vara den som sminkar sig sämst och behöver hjälp;) haha:) Ne jag skojar bara:) om vi skulle ha en sminka sämst tävling skulle jag kanske vinna:)

2011-01-22 @ 00:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0