Synd! ;)

Åh! Jag hade velat gått på "testa-på"-Rosenserienkväll på Grengatan 1 här i Söderhamn den 27/1, men just då har jag ett ganska så stort musikevanemang där jag ska sjunga och som jag ska vara konferencier på tillochmed. Såklart ska ju det bli jätteroligt:) men jag hade även velat gått på de där med min vännina ;) Rosenseriens smink/lotion m.m är så bra för att det är inte vattenbaserat, utan det är baserat på aloe vera m.m , inget syntetiskt innehåll, och sminket är klassat som Livsmedel, så man kan alltså äta det, så bra är det! Inte för att man ska/vill äta det kanske;P Men det är ju jättebra på alla sätt verkligen! Det är billigare i det stora hela än många andra märken som inte alls är lika naturliga, och det är ju jättebra :) Sminket är jättebra för de som är allergiska mot andra märken, och är inte farligt på något sätt. Hade varit roligt som sagt, menmen, det blir väl fler gånger! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0