I will MAKE-UP your mind




Hej och välkomna till min "under-blogg" (eller hur man nu ska kalla det) "I will MAKE-UP your mind"!
Här kommer det att handla om hur jag kommer att gå ifrån ruta ett i Ungföretagsamhet- som jag ska börja med på tisdag 12/10-10 (UF - http://www.ungforetagsamhet.se/) i att jag ska erbjuda tjänsten för sminkning och håruppsättningar för ett billigare pris än så att säga de dyrare valen men för ett lika bra resultat- såklart! :) Ni kommer att få följa mej i utvecklingen i idén, och hur det kommer att gå med det lilla företaget, och såklart kommer jag att lägga ut lite bilder på exempel på vilka sminkningar/hårupps. jag kan göra.
Jag har än sålänge gått 3 stycken väldigt bra sminkkurser (en för Kicks-Hudiksvall, en för Makeup Store-Stockholm och en för Cayenne-Söderhamn) men det är framför allt talangen som har fört mig framåt och som gör att jag tycker att det blir bara roligare och roligare.
Jag har tyckt om att sminka och hålla på med hår enda sen jag var liten. Det största intresset har ju alltid och kommer alltid vara musiken, men man har ju andra intressen som lockar på sidan om också såklart! Och det här är ett av dom stora :)
Jag är väldigt öppen för önskemål när det gäller hur jag ska göra, t.ex om en kvinna ber att jag ska göra en väldigt sofistikerad sminkning så gör jag ju såklart de, om hon vill ha en "fest-sminkning" så gör jag ju såklart det, och om jag får fria händer så följer jag det önskemålet, så så enkelt är det! :)
Jag har hitills gjort en mycket fin bal-frisyr på en tjej som skulle gå på sin student-bal (tyvärr tog jag inga bättre bilder just då) färgat håret på tjejer och killar väldigt väldigt många gånger (kan inte ens räkna;P) klippt håret på tjejer och killar, sminkat, gjort alltifrån som sagt bal-frisyrer till enkla men ändå snygga håruppsättningar, fixade väldigt mycket naglar förut, men det har alltid lockat lite mer med smink och hår.
Mitt facebook-album med smink etc

Såhär lyder
även texten där på facebook som jag har skrivit utifall man är sugen på att bli lite extra fin inför t.ex krogen, fest, bröllop, födelsedagar m.m. :

Nu är det såhär att jag tänkte erbjuda mina "övriga" estetiska tjänster till dej :)

Jag är ju väldigt intresserad av smink och håruppsättningar m.m, och tänkte tipsa om att nu ska jag börja ta emot er tjejer som kanske vill ha lite hjälp med sminkning/håret inför kanske en utekväll, en fest eller andra speciella tillfällen :) Jag har gått 3 sminkkurser hitills och det blir väl fler framöver. Jag har blivit "sagd till" att jag är duktig när det kommer till make up/håruppsättningar av dom som jag har sminkat/fixat håret på bl.a, so there´s nothing to fear ;P Jag går väldigt mycket på vad som matchar dina ögon,hudton,kläder osv. :)

Om du skulle vara intresserad så går det till såhär:
Jag kommer antigen hem till dig eller så kommer du hem till mej, det bestämmer du vad som känns lämpligast åså. Priset (-som är mycket bra pris såklart) diskuteras väl då enligt vilken håruppsättning eller vilken make-up det var :)
Så om du känner att du vill unna dej lite extra fint en kväll eller om du bara vill ha en "standard-sminkning", så äre bara att höra av sig. Telefonnummer delar jag väl ut via privata meddelanden eller liknande :)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0