This years love had better last

.
Dagens låt:

James Brown – It's A Man's Man's Man's World



Och med snön kommer förkylning

Ja, som vanligt är jag sjuk dårå ;) Det är nog både bakterier och kylan tror jag. Jag glömde långärmad tröja under min lite tunnare jacka härom kvällen och då frös jag riktigt mycket. När man har varit så mycket sjuk i sitt liv som jag (;P) så vet jag precis vad som gör mig sjuk och känner på mig precis vart gränsen går mellan att frysa av kyla lite granna och när jag fryser pga av för lite kläder då jag går över den där gränsen till att frysa så jag blir sjuk.
-
Ikväll är jag bara hemma och gör ingenting typ. Städade lite förut, bäddade rent min sneda säng- japp sneda, den har gått sönder så madrassen har ramlat ner på ena sidan så just nu sover jag i en helt lutande säng ;P Alltså är det mycket skönare att sova hemma hos ♥ just nu (och annars också men) men man måste ju hem och "sköta om" lägenheten ibland också ;)
Imorgon får man finbesök av två vänner som ska checka in min lägenhet för första gången, sen kommer nog faster på söndag för att också kolla in hur jag bor, så "alla" på en å samma gång liksom ^^
-
Spelningen i onsdags gick jättebra i allafall! Vi spelade våra 5 låtar jag och Joel Svensson- Himlen är oskyldigt blå, Hallelujah, Tro, Tears in heaven och Ängeln i rummet. Det blev alldeles lagomt och stämningsfullt sådär. Dom som anlitade oss var jättenöjda och glada över musiken trots den tråkiga omständigheten.
När Joel och jag repade någon dag före så spelade vi in några låtar dels för att höra vad vi kunde förbättra inför spelningen, hur bra vi spelade ihop åså, och dels för att ha nånting inspelat tillsammans. Det är väldigt simpelt insp. med min iphone, men det går ju att lyssna på iallafall så om du vill lyssna på våran enkla version av Hallelujah så är det bara att gå in på min myspace- www.myspace.com/ellinorohlsson.

Du kanske vet någon som letar trubadur i t.ex. Stockholms-området eller Söderhamn, tipsa gärna om oss! Vi är öppen för i stort sett alla slags spelningar som t.ex. begravningar, bröllop, firmafester, födelsedagspartyn, trubadur på krogar osv. Det är bara att kontakta mig eller Joel genom facebook, här på bloggen eller vad som nu är lämpligast. Pris och sådant är alltid diskuterbart till varje inviduell spelning!




rep @ Kungsholmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0