By the way, I made it through the day

.
Dagens låt:

Red Hot Chili Peppers – Snow [Hey Oh]




You don't just leave a girl without a clue
Like it's up to you
You're coming back
You don't just walk all over broken hearts
Tearing love apart
You're coming back
You're coming back

Manners

Take a second look and you'll see
There is no one like me
Manners
You better reconsider
'cause you will never do better
There is no one like me

You don't just walk away without a trace

You can tell it to my face
'cause you're coming back
You don't just play around and get away
Hear me when I say
You're coming back
Oh, you're coming back

Manners

Take a second look and you'll see
There is no one like me
Manners
You better reconsider
'cause you will never do better
There is no one like me
There is no one like me



_




Långa nätter och tidiga mornar


I helgen var ju mormor och lådsasmorfar i Sthlm med mig och vi hade det så trevligt så! Det var väldigt mysigt och trevligt så det sammanfattar väl helgen i stort sett :)
Måndagen var inte helt lika bra. Den var inte bra alls i stort sett. Det enda bra med den var väl att jag utmanade mig själv lite och träffade trevliga människor, men där gick gränsen på trevligheter på den dagen. Men ibland får man väl ha riktigt dåliga dagar så man kan uppskatta dom riktigt bra sen I guess..
Tisdagen (igår) vaknade jag utan röst på morgonen och en hemsk hosta ;P Senare på dagen fick jag feber också, så jag misstänker att det visar sig nu med en förkylning att jag har sovit alldeles för lite på nätterna-vaknat tidigt, ätit dåligt, mått dåligt mentalt osv.
Idag vaknade jag av att jag "höll på att kvävas" av allt äckel i lungorna- och även utan röst idag i stort sett, så det var ju väldigt trevligt;P Även om jag inte är så pigg idag ska jag ändå komma iväg och jobba en stund och sen får man väl hem och kurera sig/ha tråkigt igen ;)


Det blir mycket te nu helt enkelt


Igår var jag även hos läkaren. Jag går ju hos läkaren minst 1-2 gånger i månaden för olika anledningar. Nu har dom utrett mig för magsmärtor bl.a. ett tag och igår fick jag besked av vad dom har utrett. För det första har jag magsår. Det förklarar ju mycket med mycket av smärtan man har haft. Sedan har jag tydligen en till sjukdom (alltså utöver Kronisk urinvägsinfektion), men den håller jag för mig själv tills vidare.
(Det är typ inte en könssjukdom eller så;P, bara så jag har klargjort de ;P)


Utsikten där jag bor. I love it

Kommentarer
Postat av: Jesus

HAHAHAHHAHAHAHAHAH HOPPAS DET ÄR AIDS.

2012-07-28 @ 01:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0