När scenljuset stängs av, går jag hem


Dagens låt:

*
Cher – Believe

Jaa hörni, nu har det hänt grejer sen sist! ;P
Showen är ju nu avklarad (nästan), iallafall den på stadt/olearys.
Om du inte var där så missade du något iallafall;)
Jag vill sammanfatta kvällen som helt underbar och fantastisk. Allt gick så bra, och det var mysigt, roligt, sorgligt och allt på samma gång med klassen <3 Det var en jättebra kväll trots min super-förkylning å allt.


Innan showen började


Bild från showen, Mathias och jag sjöng Come what may från Moulin rouge :)
-Foto: Kuriren



Fame


Rockshowen som vi hade efter på Olearys






<3


Se klipp ifrån showen här!

-

Eller läs och se mer bilder på helahalsingland.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0