Ännu en dag i mitt liv

---

Känslan av att sjukdomen inte är lika påfrestande längre är helt obeskrivlig. Visst har jag en bit kvar, men jag märker verkligen hur mycket bättre jag mår i sjukdomen åså. De är t.ex. som att känna att man har andats i ett sugrör väldigt länge, och nu har man fått iallafall typ ett större sugrör att andas igenom;P Jag känner mig mycket gladare i mig själv iallafall nuförtiden, och liksom, jag börjar äntligen, äntligen känna mig som Ellinor igen, vilket jag inte har typ känt mig som sen innan sjukdomen (alltså för ca 2 år sen). Shit, vad den har förstört mycket, mer än vad jag nånsin trodde den kunde förstöra </3, men jag har ju även lärt mig saker av den. Och det jag hoppas på nu, är att jag får visa att Ellinor is back in town;) Iallafall nästan-nästan helt ;)

---

Dagen började med att jag sov över, därför jag sov skitdåligt inatt (vilket jag har gjort under en längre tid nu), å nu förtiden blire så att jag sover jättedåligt på natten, sen vaknar jag tidigt på morgonen (runt 3,4,-5 nån gång) med svettningar och av att jag har drömt hemska drömmar, alltså riktiga mardrömmar kan man väl säga. -Jag känner det att jag aldrig går in i djupsömn längre.- Och då blir jag iaf jättetrött när man har legat vaken en lång stund för att man har drömt så hemskt, så då somnar jag om och då äre som att väckarklockan inte existerar typ när den ringer. Jag ställer flera flera larm också, men de verkar inte hjälpa just nu...
Så idag i skolan var jag helt hyper typ å kunde inte kontrollera mej själv riktigt;P Men de är ju inte så roligt de heller i längden (Y)
Det var iallafall ganska skönt att få komma tillbaka till skolan å träffa alla å ha lite roligt på slutproduktions-lektionen iaf.
Hoppas det blir det i helgen som jag har hoppats på nu iaf! ;)




------


I don’t mind it
I still don’t mind at all
It’s like one of those bad dreams
When you can’t wake up

Looks like you’ve given up
You’ve had enough
But I want more
No I won't stop
Because I just know
You’ll come around

Right?

No I don’t believe you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0