Lång dag

Imorse började jag 07.45 och slutade 13.25, men när klockan började bli ca 12-halv 1 så kände jag att febern kom smygandes+ stickande hals m.m. så jag åkte hem när jag slutade och vilade. Sen somnade jag i soffan och vaknade med ett jäkla humör;P Usch, jag hatar verkligen att vara sur :( Sen kom Anton och vi chillade bara, å myste, sen åkte han hem pga av jobb tidigt i morgonbitti, och nu sitter jag här och mår inte så bra :/ Imorn har vi bara två lektioner och slutar 10.00, men jag får se om jag orkar ens dom två :( Att vilja och att kunna är två helt olika saker när det kommer till mej iaf...
Är så himla stressad annars, allt plugg (-prov-läxor,uppgifter,skriftliga inlämningar m.m. m.m.) bara sköljs över en och man blir mer och mer stressad för varje dag som går, för när inte jag mår bra, alltså har feber, mår illa av antibiotikan, blir trött av den osv så stänger min hjärna av på något sätt och jag blir typ världens lataste person;P Men imorgon ska jag ta mej i kragen och ta igen en massa! Får se om jag klipper mig imorgon också, det är så efterlängtat just nu!

Godnatt! ;)


(gammal men söt bild ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0