Jobbigt läge



Brinn pengar brinn
Jag lovar du betyder nånting
Du orkar ta dig igenom det här
Du räcker till, så var den du är


Hej!
Idag blev jag hemma ifrån skolan för att jag vaknade med feber och huvudvärk, och mådde inte heller bra alls igår natt så, de blev så idag... Det värsta är att så fort man är sjuk, alltså feber åså som jag har var och varannan dag, så får man så dåligt samvete på något sätt att man är borta. För jag skulle byta väldigt mycket för att få gå i skolan som "normalt folk".. Åsså ser man folk som skriver t.ex. på facebook osv. typ att "Åh jag hatar skolan! Fan att man måste dit till den där jävla hålan" m.m. och visst jag vet hur det känns att vara trött på skolan osv. men man kan ju kanske tänka att man har tur att man får gå i en skola, och vara frisk, och kanske tänka på sånna som mig t.ex. ;P som har velat gått de sista året nu på gymnasiet som en "normal" människa, och ha kul me klasskompisarna osv, men inte kan göra det fullt ut. Och sedan brukar jag tänka på barn i andra länder som skulle ge vad som helst för att få gå i skolan åså.
Nu låter det som att jag är värsta skol-älskaren;P men såklart så tycker jag ju de inte är skitkul med plugg å sånt, men bara själva grejen, att kunna orka gå från t.ex. kvart i åtta till kanske 12 på dagen utan att bli heeelt slut och febrig m.m, de skulle jag ge väldigt mycket för just nu, och som sagt allra helst nu också när man går sista terminen och vill vara med i gemenskapen i klassen åså innan studenten.
Men jag hoppas att mina kära klasskompisar har förståelse för min "situation" ;) Jag tror att dom har det nu faktiskt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0