En hård vecka väntar tror jag

Nu tror jag att jag börjar bli förkyld "på riktigt"(alltså av nått virus eller så). Lillesyrran var sjuk för några dagar sen, så det kan vara hon som har smittat mig. Inte för att jag ska skylla på henne eller så;P för jag är ju väldigt mottaglig mot allt utifrån liksom, men,ja , en förkylning börjar jag nog få iallafall. Jag har väldigt ont i halsen, fryser mer än vanligt, och jag har feber just nu också. Det känns så jobbigt att börja bli sjuk nu såhär innan en vecka då man ska sjunga väldigt mycket. Det är ju konsert onsdag,torsdag, och sedan ska vi repa nästan hela tisdagen också+ att jag ska prata ganska mycket eftersom jag och min klasskompis är konfrencierer på konserterna. Så det blir nog väldigt mycket te och halstabeletter den här veckan ;) Men jag kommer nog att kämpa mig igenom denna vecka, för musik-grejer vill jag ju absolut inte missa!
En massa inlämningsuppgifter är det den här veckan också+ ett prov på fredag, så det kommer bli tajt med tid.
Snart ska jag sova, ska bara kolla klart på en film först.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0