Don´t stop the music

Om ca en vecka så ska vi esteter, alla 3 klasser, ha en konsert på teatern som kallas Niornas konsert då vi alltså har en konsert för alla nior i kommunen då vi uppmuntrar dom att söka till estet för gymnasiet. Men vi har även samma konsert dagen efter för allmänheten, och inträdet är gratis. Jag och en klasskompis ska vara konfrencier, och bl.a berätta om estet, presentera alla som uppträder osv. Men jag ska ju även uppträda ;) Det är den 27/1, och tiden, den får jag återkomma med^^
Det ska bli roligt iallafall, spela/sjunga musik och uppträda är ju det bästa jag vet i hela världen, tur att den finns <3



(bilden är från i somras då jag sjöng min egna låt More then they will ever know på "Berget" här i Söderhamn)

Vill du få ett smakprov på hur jag sjunger och höra More then they will ever know?

Gå in på http://myspace.com/ellinorohlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0