This years love

Hej ;)
Inatt la ja mej vid 3 (efter monopol-spelandet, som fortsatte vid frukosten btw ;P)
Idag har jag inte gjort så mkt, men mer än igår iaf;) På eftermiddagen blev jag bjuden på mat hos farmor å farfar, så jag cyklade upp dit å fick god varm mat å jordgubbar å mjölk till efterrätt :) Sen cyklade jag hem å la mej framför tvn å tjockade, å nu sitter jag här.
Imorn blire nog städa å byta sängkläder å grejer bl.a tills älsklingen kommer hit på fredag :) Sen på kvällen imorn blir det nog berget med Marre för att hejja på rockskolekören lite ;> Sen får vi se vad som händer, men helgen är då iaf efterlängtad för då äre fest å massa skoj så, ja, de får man inte missa bara :) Nu ska jag bara tråka i min ensamhet ;P

Puss ♥ 

 
My years love is the one who filled my heart with everything that is good, and put all my pieces back, from earlier disasters •

anton 


/ Din Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0