Saknad

Hej ;)
Idag har jag lekt med Johanna. Vi var lika galna som vanligt, me jävlandes me lillesyrran genom sms, moppeturer i bara t-shirt (fast de var kallt) å me jättefula hjälmar ;P Men det var skönt att få vara me Johanna en dag helt enkelt :)


                                                              



Nu på sistonde så har jag känt mej ganska ensam, fast jag är omgiven av jättebra vänner å en helt underbar pojkvän.  Det kanske är för att den här sommaren, eller tillåme hela året, inte har varit som alla andra ;) Det behöver inte betyda någonting negativt, de gör de inte, men de känns bara annorlunda. Men det har ju varit mycket nu också med att älskl jobbar borta å ja tänker på honom jämt i stort sett ;P och att familjen å vännerna åker bort till olika delar av Sverige medans jag är hemma. Visst det är skönt, å bara få koppla av, men det känns som att det bara är kroppen som kopplar av medans hjärnan vill göra så mycket mer av den här sommaren. Det känns att man börjar bli äldre iaf, helt klart. Jag börjar få lite små-panik sådär av det faktist inte är Så mycket kvar av sommarlovet och att jag vill göra mer, helst i sällskap av mi bojfränd, men det ser inte allt för ljust ut, eftersom han får å kan jobba hela sommaren ut, så, ja.. Menmen, sålänge jag lever och är frisk så ska ja väl kunna ge mej ut på nått äventyr den här sommaren, vare sig de är med anton eller kompisarna ;) 
Hoppas ni lever sommaren till fullo å andas livslusten som unga  (oj vad djupt de där blidde då;)
Ha det fint

Puss

                                                                                                               

Kommentarer
Postat av: johanna

jag tycker om dig :*

2009-07-08 @ 13:35:53
URL: http://fixingahole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0