Regnpussar

Hej :)
Igår tittade vi ju på Marre på slottstorget när hon tävlade i Svensktoppen nästa, hon vann inte deltävlingen, men hon kan bli ett wildcard, hoppas på de då! :) Annars blidde det lite knasigt igår, men kul:) För jag å marre stannade kvar å sov i gävle me anton å oskar hos oskars pappas kusin;P Så det var trevligt att få spendera lite tid me dom i Gävle stad. Väldigt många blöta pussar blev det iaf i de här regnet som pågår. Jag å Marre har varit genomblöta hela dagen idag i stort sätt, men shoppat har vi gjort iaf :) Det blev lite jeans, armband å smink m.m för min del. Men när vi bara skulle gå ifrån tågstationen i gävle till tåget som stod typ 10 meter bort så var det som att nån hällde hinkar me vatten på oss, å då var vi bara ute några sek! Crazy väder! Men nu har jag duschat varmt å tagit på mej dom ultimata myskläderna, så nu är allt lugnt :) Ikväll ska jag väl bara chilla å kolla på film me lillesyrran å kusinen som ska sova här:) Ha en bra dag, trots ÖSregnet ;)

Puss



Kommentarer
Postat av: Marielle

Tack för många väldigt trevliga timmar! ^^



p.s. nu står Anton också med ;)

2009-07-09 @ 19:41:11
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0