"Man ska ha husvagn"

Hej :)
Idag kom min camping-familj hem från Orsa så nu äre livat igen ;) Annars har ja inte gjort så mycket idag, köpte en kajal på stan å sen blev de mcdonalds. Nu har jag duschat å snackat i telen me anton som var påväg nånstans där uppe i vilhelmina å skulle titta på raketer lr nå :) Bara två dagar kvar tills ja får träffa han igen<3 men de var ju kanske lite bra ändå att han åkte nu när han åkte, för ja har ju ändå magkatarr å känner mej inte nå rolig alls iaf. Men nu om en stund ska jag iaf cykla till stan till Oscar Söderlund för att umgås lite me mina mates å ta de lugnt bara :) Hoppas ni får en trevlig afton

Puss ♥


 <—  min sluga fina ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0