Huvudvärk å magkatarr

Tjenixen :)
Om ni vill läsa om allt i helgen å bl.a idag så kan ni gå in på min bdb, där ni även kan få se dagens skörd av jordgubbar ;P Musik@bdb.
Annars just nu så har jag å mormor delat på en grillad kyckling, städat å kollat på allsång på skansen. Bara tagit det lugnt helt enkelt :) Mormor gör mej sällskap till 00.50 då hon ska hämta lådsasmorfar vid tågstationen som kommer från stockholm. Så då blir jag väl ensam inatt, men imorgon återvänder familjen från Orsa så då blire väl full fart här i huset igen tänker ja;P Jag längtar efter mammas mat faktist (a). Nu ska jag nog ringa å säga godnatt till älsklingen som just nu sitter långt uppe i norrland vid en eld å spelar gitarr me brorsan sin ;) Söten min <3 4 månader idag btw ;)

Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0