Gamla Svalan <3

Hej :)
Inatt la jag mig klockan 4 (Y) sen vaknade jag vid 12 å då blidde de sola å lite senare bada me syss. Sen åkte vi till staden, jag lånade en bok (för första gången på trehundra år) åsså gick vi förbi Teves å hälsade på Johanna som jobbade;) sen avslutade vi me glass på sibylla medans vi väntade på handlande mamma;) Sen blev det en tur me gamla Svalan (gammel-motorcykeln som vi säger) me pappa:) Det var härligt, men hjälmen är väl inte den snyggaste, men ibland orkar ja bara inte bry mej om skrattande fjortisar ;P Nu blire kanske ett dopp till om en stund i lillhan . Jag är jättepepp på att hitta på nått, typ festa lr nått, men de kommer väl :) Imorn blire Kanske långvind också me johanna,tobbe å johannas syrra :) Vi får se:) Ha det så bra sålänge, ta vara på sommaren!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0