En natt på soffan

God förmiddag!
Ja, inatt somnade jag på soffan. Lite med mening var det, för det är så varmt på mitt rum som ligger på övervåningen så det var mycket skönare å svalare i soffan, men jag märker att ja inte sover lika bra i soffan som i sängen fast soffan är jätteskön ;P Jag har vaknat flera gånger inatt, tillslut nu imorse gick jag å la mig i mammas säng (mamma är bortrest) å det var ju lite skönare iaf. Sen ringde älsklingen å väckte mig en gång, å precis när jag hade lyckats somna igen så ringde Marre å sa att jag måste vakna för de är nu som solen tar mest ;P åsså frågade hon om jag ville följa me å bada i färsjön, å så fåre bli!
Ikväll äre ju körslaget som gäller också på berget för oss esteter. De ska väl bli kul :) Men det känns som att dagen kommer bli stressig på nått sätt, men de är skönt att de händer nått iaf.
Imorn kommer anton hem också, å jag längtar! Min lilla arbetsnarkoman <3

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0