Urinvägsinfektion = kanon

Hej :)
Ja, igår vaknade jag väl å allt var som vanligt, men sen framåt dagen började jag känna av att de sved i dom nedre regionerna, höhö.. ;) Sen så åkte jag å familjen iaf å åt hos mormor å lasse å jag var så trött så jag la mej på deras soffa å sov ett tag. Men sen när jag vaknade upp så bröt ju helvetet loss iaf.. Det enklaste å beskriva det för dom som inte har haft urinvägsinfektion nån gång är att man kan tänka sig att man kissar taggtråd, så jävligt är de faktist. Men det är nästan värst efter att man har kissat, då svider de som bara den:/ Så det var bara att åka upp på jouren de å hoppas på att man fick pencillin, å de fick jag som tur är :) Så idag när jag vaknade kändes de mycket bättre, men de känns ju fortfarande såklart.
Idag kom moster Tina å lillkusinen Jim hit :) Han är ju så himla gullig å de är roligt att ha fått ett nytt litet liv i släkten ^^ Mamma å Tina gick ut å gick en stund så jag blev lite barnvakt, å precis då var han sådär härlig också, han bara låg på sängen å små-lät å rörde på sig , tillåme några leenden blev de :) Nu har jag precis ätit å nu ska ja bara vila, de är så skönt på nått sätt även fast det är lite tråkigt, men faktist så behövar man det. Sen får vi se om jag ska leka me älsklingen, han håller på å tapetserar just nu me andreas å sonny, som btw blir 18 idag, gratz till honom :)

Puss

Söten <3

"Boom boom firepower" lr va äre man säger? ;)

Crazy cuzin ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0