Farmville :)

Hej :)
Idag har jag skaffat mej en facebook ;) jag har varit anti ett tag nu men jag kunde inte motstå frestelsen med att ha en egen liten farm ^^ Jag är fortfarande lite lost me de hela facebook-konceptet, menmen ;) Annars idag har jag inte gjort nå mycket alls, fått reda på att ja ska göra ett matteprov redan nästa vecka typ, så ja måste börja plugga nu, för att få G i matte A så ja kan fortsätta lugnt me matte B.. Imorn ska ja till tandläkaren halv två å sen ska jag nog framkalla nån bild på expert me mitt minneskort till mobilen :) det är så lämpligt tycker jag, man trycker som vill på den där datorn å sen går man tillbaka en timme senare å då har man bilderna i sin hand, å dyrt är de inte heller :) Annars imorn blire väl att börja göra sig redo för skolan, som man både har lite ångest för men ändå förhoppningar å glädje för :) Nu ska jag fortsätta att försöka förstå mej på facebook, lite kul är det ju ;) Ha det bra

Puss


Fick en tröja av anton häromdagen som han hade beställt åt mej^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0