Farligt farligt, men härligt härligt ;P

Hej ;P
Nyss hände de grejer :P Jag var hos min lille kusin för en stund sen, å mormor var också där, så ja fick skjuts av henne istlt för å åka me mamma senare, för ja kände att ja ville hem å duscha åså ;) Men iaf när vi kom hem hit då så kom ja på att ja hade glömt nycklarna, så mormor föreslog att ja skulle ta stegen å "bryta mej in" på josses rum (fönstret var öppet) så jag, mormor å lasse tog den tunga stegen å grejade de dära, men när ja väl kom upp så var det ju en hake i fönstret som ja måste ta lös, å ja fick krångla me den ett tag;P å sen när jag väl fick upp den så skulle ja ta emot mej på bordet nedanför å då fick ja världens stöt av dvdn å boxern, så ja, de hade kunnat slutat illa;P men här sitter jag nu ändå å ska snart gå å duscha, jag halkar väl lr nått i duschen istlt, jag har varit så fruktansvärt klumpig idag ;) Ha en trevlig kväll

Imorn är det fredag :D

Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0